reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Adam Hlavačka

Adam Hlavačka

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Bakalár informatiky FMFI UK, milovník tanečnej elektroniky, tanca a Vesmíru, ktorý sa často opakuje a preto to chce už všetko spísať. Zoznam autorových rubrík:  VesmírPočítačeOstatné

reklama

Počítače

Prečo nepoužívať Skype? II.

Adam Hlavačka

Prečo nepoužívať Skype? II.

&nbsp &nbsp Asi pred polrokom som napísal článok na tému "Prečo nepoužívať Skype?". Nečakal som taký ohlas, akého sa mu vtedy dostalo. Dokonca bol napísaný aj článok ako reakcia na môj. A aké boli tie reakcie?

  • 11. feb 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 369x
  • 11
USB kľúče a vírusy? Minulosť! II.

Adam Hlavačka

USB kľúče a vírusy? Minulosť! II.

&nbsp &nbsp Tak po dlhšej prestávke mám znova potrebu (a čas) napísať nejaký ten článok do tohto blogu. A znova na túto tému, lebo na ňu chcem znova upozorniť a aktualizovať obsah.

  • 6. feb 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 635x
  • 20
Klávesnica snov

Adam Hlavačka

Klávesnica snov

&nbsp &nbsp Na koľkých klávesniciach ste už písali? A koľko z nich vám vyhovovalo? Ja na mnohých a úplne mi zatiaľ nevyhovovala ešte ani jedna. No za tie roky si myslím, že už viem čo chcem. Takto si ja teda predstavujem moju klávesnicu snov.

  • 3. aug 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 209x
  • 18
Programy, bez ktorých si svoj komp neviem ani predstaviť

Adam Hlavačka

Programy, bez ktorých si svoj komp neviem ani predstaviť

&nbsp &nbsp Som za počítačom prakticky každý deň už niekoľko rokov, ako väčšina z nás. Za ten čas som stihol vyskúšať niekoľko (možno stovák) programov pre moje XPéčka. Niektoré som si tak obľúbil, že si už bez nich nedokážem život ani predstaviť. Nasleduje môj výber najlepších a najužitočnejších programov pre Windows XP.

  • 27. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 12 357x
  • 106
Prečo nepoužívať Skype?

Adam Hlavačka

Prečo nepoužívať Skype?

&nbsp &nbsp Každý ho pozná – Skype – programík, pomocou ktorého zadarmo voláte cez Internet do celého sveta. No viete na akom princípe funguje? Poznáte aj jeho nevýhody? Nevýhody, pre ktoré ho napríklad ja prakticky vôbec nepoužívam...

  • 23. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 27 773x
  • 125
reklama
USB kľúče a vírusy? Minulosť!

Adam Hlavačka

USB kľúče a vírusy? Minulosť!

Dňa 20.7.2008 odvysielala TV Markíza v Televíznych novinách správu, že počítačové vírusy sa v súčasnosti šíria aj prostredníctvom USB kľúčov. Majú síce úplnú pravdu, ale nedalo mi na to nezareagovať. Proti takémuto šíreniu sa dá totiž veľmi jednoducho ochrániť. Ako? Čítajte ďalej...

  • 21. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 7 017x
  • 30
reklama
SkryťZatvoriť reklamu